strategische sessie aanvragen

Branding voor ondernemers die zich onderscheiden

Samen bouw ik met jou aan je merk,

Van Brand Building tot een sterk ontwerp

Studio Stardust gaat verder dan ontwerp alleen. Een goed ontwerp heeft een degelijk fundament. Daarom kun je niet alleen bij me terecht voor een ‘Mooi logo’., maar juist ook in ondersteuning van strategie, brand building, en conceptontwikkeling. Na het neerzetten van dat fundament brengen we jouw kernwaarden en de ‘ziel van je bedrijf’ tot uiting in een visueel ontwerp, daarin zijn de mogelijkheden onbeperkt. Denk aan een logo, huisstijl, visitekaartjes, website, advertenties, brochures en nog veel meer. De mogelijkheden zijn eindeloos.

  • Je bedrijf écht laten opvallen ten opzichte van de concurrentie

  • Je branding naadloos aan laten sluiten bij wie jij bent en waar je voor staat.

  • Branding kan op alle mogelijke manieren worden doorgevoerd

Ja dat wil ik!

plan strategiesessie

Waar bestaat een branding traject uit?

Strategische sessie:
Sessie waarin we onderzoeken wie je bent, waar je bedrijf voor staat en wat je missie is.

Uitgebreid doelgroeponderzoek
Vanuit de strategische sessie gaan we onderzoeken wie je doelgroep, maar nog belangrijker is om te weten wat jouw doelgroep drijft, waarom ze bepaalde keuzes maken, zodat je ze nog beter kunt aanspreken.

Uitgebreide concurentieanalyse
Om jezelf te kunnen onderscheiden, is het belangrijk dat je weet wat je concurrentie doet, en daar op te anticiperen. Je wil immers niet hetzelfde doen als een ander.

Uitgewerkte merkstrategie en moodboard
De onderzoeksfase wordt uitgewerkt tot een merkstrategie en visueel gemaakt in een moodboard waarin de sfeer van je bedrijf terugkomt.

Tussentijdse presentatie meeting

Logo ontwerp + 2 correctierondes
De sfeer van je moodboard zet ik om in 2 logovoorstellen, jij kiest welke richting je het meest aanspreekt en in 2 rondes werken we deze uit tot een logo dat naadloos bij de kernwaarden van je bedrijf aansluit.
 

2 extra uitwerkingen
Bijvoorbeeld een visitekaartje, social templates of flyers

Brandboek
Het brandboek is eigenlijk het naslagwerk rondom je merk. Hierin vind je alles over je visuele stijl en hoe de elementen te gebruiken.

Het Proces


Fase 1: onderzoeksfase

Stap 1:
Strategische sessie:

hierin leer ik je bedrijf kennen, onderzoeken we wat je bedrijf uniek maakt en hoe je jezelf wil profileren.

Stap 2:

Het omzetten van de informatie en strategische sessie in een merkanalyse en een uitgebreide concurrentieanalyse en doelgroepen onderzoek.
Vanuit deze merkanalyse ontwikkel ik het moodboard.

 


Fase 2: Designfase

Stap 1:
Na goedkeuring van het moodboard ontwikkel ik 2 (logo) concepten

stap 2:
Jij maakt een keuze welke van de concepten je het meest aanspreekt
en na een gesprek over je voorkeuren werk ik deze verder uit

stap 3:
Het definitieve logo wordt verder uitgewerkt tot de gekozen uitwerkingen.

Fase 3: Afronding en implementatie
Ik zorg ervoor dat alle elementen tot op de laatste details kloppen zijn zodat je ze zonder problemen kunt gebruiken.
Daarnaast ontvang je een huisstijlhandboek zodat je altijd weet hoe je de verschillende elementen in kunt zetten.

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google
strategiesessie inplannen