The face behind Studio Stardust
Als brand designer stroomt de creativiteit door mijn aderen. De passie voor ontwerp ontstond in mijn jeugd met het creëren van kleine tijdschriftjes en vond zijn vervolg toen ik op mijn twaalfde photoshop ontdekte.
Ontwerpen heeft eigenlijk altijd een belangrijke rol in mijn leven gespeeld. Een gedeelte van mijn hersenen is eigenlijk altijd aan het ontwerpen, of dat nu het herontwerpen van de menukaart is, of andere indeling van een interieur.
Mijn liefde voor esthetiek gecombineerd met probleemoplossend vermogen en een eindeloze nieuwsgierigheid hebben mij gevormd tot een ontwerper die bouwt op een solide basis en voortdurend op zoek is naar nieuwe wegen om creativiteit tot leven te brengen.
In mijn wereld van Studio Stardust, waar we autenticiteit omarmen, zet ik deze passie en nieuwsgierigheid in om unieke merkervaringen te creëren.

Een veelzijdige brand designer
Als veelzijdige generalist voel ik me als een vis in het water in vrijwel elke branche. Mijn waaier aan vaardigheden pas ik met plezier toe om aan de uiteenlopende behoeften van mijn klanten te voldoen. Het uitdagen van mezelf om nieuwe vaardigheden te verwerven en mijn grenzen te verleggen is een drijfveer. Hierdoor blijf ik in constante ontwikkeling en kan ik mijn klanten steeds meer bieden.
Dankzij mijn onbegrensde interesse en rijke kennis ben ik in staat om creatieve oplossingen te smeden voor diverse uitdagingen in verschillende branches. Deze aanpak heeft me geholpen om mezelf te profileren als een veelzijdige brand designer, klaar om de unieke eisen van verschillende klanten te vervullen.
Bij Studio Stardust zetten we deze flexibiliteit in om magische merkervaringen te creëren die opvallen in de wereld vol mogelijkheden. Samen werken we aan het realiseren van jouw visionaire merk.
The face behind Studio Stardust
Als brand designer stroomt de creativiteit door mijn aderen. De passie voor ontwerp ontstond in mijn jeugd met het creëren van kleine tijdschriftjes en vond zijn vervolg toen ik op mijn twaalfde photoshop ontdekte.
Ontwerpen heeft eigenlijk altijd een belangrijke rol in mijn leven gespeeld. Een gedeelte van mijn hersenen is eigenlijk altijd aan het ontwerpen, of dat nu het herontwerpen van de menukaart is, of andere indeling van een interieur.
Mijn liefde voor esthetiek gecombineerd met probleemoplossend vermogen en een eindeloze nieuwsgierigheid hebben mij gevormd tot een ontwerper die bouwt op een solide basis en voortdurend op zoek is naar nieuwe wegen om creativiteit tot leven te brengen.
In mijn wereld van Studio Stardust, waar we autenticiteit omarmen, zet ik deze passie en nieuwsgierigheid in om unieke merkervaringen te creëren.
Een veelzijdige brand designer
Als veelzijdige generalist voel ik me als een vis in het water in vrijwel elke branche. Mijn waaier aan vaardigheden pas ik met plezier toe om aan de uiteenlopende behoeften van mijn klanten te voldoen. Het uitdagen van mezelf om nieuwe vaardigheden te verwerven en mijn grenzen te verleggen is een drijfveer. Hierdoor blijf ik in constante ontwikkeling en kan ik mijn klanten steeds meer bieden.
Dankzij mijn onbegrensde interesse en rijke kennis ben ik in staat om creatieve oplossingen te smeden voor diverse uitdagingen in verschillende branches. Deze aanpak heeft me geholpen om mezelf te profileren als een veelzijdige brand designer, klaar om de unieke eisen van verschillende klanten te vervullen.
Bij Studio Stardust zetten we deze flexibiliteit in om magische merkervaringen te creëren die opvallen in de wereld vol mogelijkheden. Samen werken we aan het realiseren van jouw visionaire merk.
De Combinatie tussen strategie en design laat mijn hart als brand designer telkens weer sneller kloppen
In het verleden:
Werkervaring:
Topvintage bv.
Grafisch ontwerper
Bij Topvintage kon ik mijn liefde voor (retro)mode en grafisch ontwerp uitstekend combineren.
Ik was hier allround grafisch ontwerper, en ontwierp oa. huisstijlen, social media concepten, website banners en verpakkinge en ondersteunde waar nodig in marketingactiviteiten.
Millford – Leiden
Afstudeerstage waar ik me voornamelijk richtte op verpakkingsontwerp,
Zowel binnen bestaande richtlijnen als met volledige ‘Cart Blanche’.
Daarnaast was ik verantwoordelijk voor de inhoud van hun toen nieuwe website.
Opdrachtgevers: o.a Albert Heijn, Zwitsal & Pickwick.
We Want More – Antwerpen
Stage waarin ik meedraaide bij een allround grafisch- en interieurontwerperabureau. Zowel op conceptueel gebied als op ontwerpgebied werkte ik mee aan verschillende campagnes.
Opdrachtgevers o.a: Coca Cola, Mars en César menswear.
Educatie
Luca Arts – Gent
Postgraduaat Brand & Packaging Design
Verdieping in branding & packaging ontwerp. Zowel projecten voor bestaande merken als merken die volledig opgebouwd werden.
Daarnaast nog een extra focus op ecologische branding.
Akv St. Joost – Breda
Bachelor Grafisch ontwerpen
Allround opleiding tot grafisch ontwerper met een sterke nadruk op de conceptuele kant van het ontwerpen.